We hebben een aantal veelgestelde vragen (en de antwoorden) voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag niet in het rijtje? Neem dan contact met ons op!
Bij pech of schade (zowel in binnen als buitenland) belt u naar de RegioLease Hulpdienst, tel. 0031-(0)314-372890. U wordt automatisch doorverbonden naar de hulpdienst die u vervolgens verder helpt. Deze dienst is 24 uur per dag bereikbaar.
Of u wel of geen recht op vervangend vervoer heeft is geheel afhankelijk van de voorwaarden binnen uw leasecontract. Bij calamiteiten kunt u echter altijd een beroep doen op vervangend vervoer. Onze eerste zorg is uw mobiliteit. Wij helpen u eerst zo snel mogelijk weer op pad en daarna bekijken we pas of de kosten voor vervangend vervoer inbegrepen zijn in uw leasecontract. Die krijgt u dan achteraf eventueel in rekening gebracht.
Als u in verband met onderhoud of reparatie van uw lease auto met een vervangende auto rijdt, dan kunt u die vervangende auto bij de reparateur van uw auto achterlaten. Vaak moet u die auto weer afgetankt inleveren.
Als u in het buitenland een vervangende auto heeft gekregen verzoeken wij u, alvorens u met die auto naar Nederland vertrekt, contact met ons op te nemen. In sommige situatie kunnen wij u verzoeken met de trein of vliegtuig terug te komen.
Bij schade aan een band welke niet meer gerepareerd kan worden, wordt het restprofiel van de band aan u doorberekend. Hoe dit wordt berekend kunt u zien in dit voorbeeld.